تأثیر تغذیه و سیگار بر کمردرد

  • کمردرد و تغذیه

خوردن شیرینی فراوان و غذاهای چرب، مصرف زیاد نوشابه ها (الکلی و غیر الکلی)، ننوشیدن آب کافی، وعده های غذایی نامنظم، همه و همه می توانند منجر به سوءهاضمه، اضافه وزن نامتناسب کمردرد و سایر خطرات برای سلامتی شوند. اگر احساس تشنگی می کنید به علت این است که خیلی وقت است که آب ننوشیده اید. (ننوشیدن آب در فواصل معین، سبب احساس تشنگی می شود). حداقل روزی یک لیتر آب، با حجم کم و دفعات زیاد، قبل از اینکه احساس تشنگی کنید، بنوشید. سه وعده غذای متناسب در روز، به شما در حفظ سلامت بدن کمک خواهد کرد.

  • کمردرد و سیگار کشیدن

ساده است، ترک کنید. شما با کشیدن سیگار، علاوه بر اینکه کلیه ی مایعات روانساز موجود بین مهره ها را در معرض خطر خشک شدن قرار می دهید، خود و هرکه اطراف شماست را نیز در معرض خطر مرگ قرار می دهید.

  • خواننده گرامی

  • پیشنهاد میشود مطالب زیر را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید .

درمان کمردرد

تغذیه و ورزش کمردرد

ورزش های مناسب کمردرد

کمردرد در زنان و مردان

منبع :کتاب کوچک کمردرد



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

کلینیک طب فیزیکی و فیزیوتراپی امید

آدرس کلینیک دیباجی :
تهران ، خیابان پاسداران، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، دیباجی جنوبی، روبروی سنجابی، پلاک 17



آدرس کلینیک مطهری:
تهران،خیابان ولیعصر، نرسیده به استاد مطهری، کوچه شهید حسینی راد « کوچه افتخار سابق»،پلاک 34، طبقه همکف

-

Share →