بخشی از درمان های فیزیوتراپی و توانبخشی

۱- درمان دردهای حاد و مزمن دیسک ستون فقرات
۲- درمان آتروز (دژنرایتو مفاصل)
۳- درمان درگیری عصبی (سیاتیک اعصاب و اعصاب محیطی)
۴- دیسکوپاتی های گردن
۵- آسیبهای ورزشی
۶- بیماریهای روماتیسمی
۷- درمان و افزایش (Rom) محدودیت مفاصل
۸- فلج صورت با منشا مختلف
۹- درمان سوختگی ها و اسکارهای پوستی
۱۰- رفع چین و چروک پوست با us

سالن فیزیوتراپی با بیش از ۲۰۰ متر فضای کاملا بهداشتی که کلیه امکانات رفاهی بیماران را تامین نموده است
در کلینیک تخصصی فیزیوتراپی  علاوه بر دستگاههای فیزیوتراپی مدرن، لیزری بسیار پیشرفته منحصر به فرد در استان جهت بهبود بیماران تهیه شده است.
دستگاه تراکش به منظور کشش گردن و کمر و نیز تردمبیل با امکانات پیشرفته جهت درمان بیماران مهیا شده است.
دستگاههای گرمازای سطحی شامل حمام پارافین و هات پک به منظور حفظ مسائل بهداشتی در جاهای مجزا تعبیه شده است.

کاربرد بالینی لیزر شامل:زخم مثل زخم دیات، زخم بستر درمان سوختگی ها،پیچ خوردگی ها، کشیدگی ها، درمان دردهای کمر، گردن، آتروز زانو، سردرد، آتریت روماتویئر ، بورسیت، زونا،  وتسریع درد ترمیم شکستگی ها

کاربرد با us شامل: ترمیم زخم ها، رفع چسبندگی ها، کاهش التهاب، درمان دردهای حاد و مزمن دیسک و آتروز، درمان سیاتیک و اعصاب محیطی و جوانسازی پوست و عضله و رفع آکنه و چین و چروک صورت