نحوه ایستادن مناسب برای جلوگیری از کمردرد

download (1)

 شما چگونه آدمی هستید؟ آیا کسی هستید که هنگام ایستادن زانوهایتان را محکم به عقب فشار می دهید، مفاصل رانتان به سمت جلو متمایل است، شکمتان بیرون زده، قسمت تحتانی کمر فرو رفته است؟ قسمت فوقانی پیشتتان برآمده است؟ شانه هایتان به سمت جلو خمیده یا زیاده از حد به سوی بالا کشیده شده اند؟ آیا آرنج های شما، به خصوص صبح هنگام که از خواب بر می خیزید، خشک و بدون انعطاف و دستانتان مشت شده اند؟ آرواره هایتان سفت و به هم فشرده اند و آیا سر یا چانه ی شما به شکلی نامناسب به سمت جلو متمایلند؟ یا کسی هستیدکه وقتی می ایستید زانوهایتان کمی خم شده؟ شکمتان به داخل کشیده شده؟ کمرتان قوس و انحنای طبیعی اش حفظ کرده؟ قسمت فوقانی پشتتان صاف باشد؟ شانه هایتان راحت، به طرف پایین و نرمند؟ آرنج هایتان کمی خمیده و مشتتان باز است؟ آرواره هایتان آزاد است؟ سرتان راحت و متناسب ایستاده و چانه تان نیز عقب کشیده شده؟

  • خواننده گرامی

  • پیشنهاد میشود مطالب زیر را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید

ایستادن زیاد و کمردرد

علائم و درمان دیسک کمر

درمان کمردرد با ورزش 

 

 

منبع : کتاب کوچک کمردرد



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

کلینیک طب فیزیکی و فیزیوتراپی امید

آدرس کلینیک دیباجی :
تهران ، خیابان پاسداران، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، دیباجی جنوبی، روبروی سنجابی، پلاک 17



آدرس کلینیک مطهری:
تهران،خیابان ولیعصر، نرسیده به استاد مطهری، کوچه شهید حسینی راد « کوچه افتخار سابق»،پلاک 34، طبقه همکف

-

Share →