کمر صاف

گاه ممکن است گروه های خاص از ماهیچه های پشت ما کوتاه تر و سفت از بقیه شوند. این عارضه غالباً بواسطه ی نبود هر گونه فعالیت ورزشی و کششی و نحوه ایستادن و نشستن غلط پدید می آید.

این امر موجب می شود که لگن خاصره متمایل به عقب و بالا شده و کمری صاف داشته باشید و یا لگن متمایل به جلو و پایین شود و در نتیجه شما کمری منحنی داشته باشید.

حفظ کمری سالم، حین انجام کارهای روزانه مستلزم، این است که لگن خاصره و مفاصل مرتبط با آن کاملاً انعطاف پذیر باشند. این یکی از آن اندام هایی است که ما معمولاً تا زمانی که پشتمان آسیبی ندیده، فراموشش می کنیم، در حالی که نرم نگه داشتن لگن خاصره بایستی به عنوان بخشی از تمرین های ورزشی روزانه ی ما باشد.

  • خواننده گرامی

  • پیشنهاد میشود مطالب زیر را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه فرمایید

استرس و کمردرد

درمان بیماری کمر صاف

راههای پیشگیری از کمردرد

منبع: کتاب کوچک کمردرد



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

کلینیک طب فیزیکی و فیزیوتراپی امید

آدرس کلینیک دیباجی :
تهران ، خیابان پاسداران، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، دیباجی جنوبی، روبروی سنجابی، پلاک 17



آدرس کلینیک مطهری:
تهران،خیابان ولیعصر، نرسیده به استاد مطهری، کوچه شهید حسینی راد « کوچه افتخار سابق»،پلاک 34، طبقه همکف

-

Share →